Известие

Collapse
No announcement yet.

Дехидратор за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    А какво по дяволите върши този консуматив?
    Отнема влагата от фреона и маслото!Влагата предизвиква окисления, и от там още куп проблеми!
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #17
      Честно казано влагата не реагира по никакъв начин с фреона. Проблемът с водата в климатичните системи е, че замръзва на изхода на дроселирането, прави тапа и оттам вече компресора си върти, но дебит на фреона няма и оттам и хладилен ефект няма. Ако в системата има влага може да се обере с 5-10гр. метанол временно. Ако като се вкара метанолът се поотпуши системата и започне да подухва по-хладно наистина си за нов дехидратор, махане на тоя фреон и зареждане с нова доза чист 134 - желателно от заводска бутилка за еднократна употреба, а не на зарядна станция.

      А за колегата с осмозата - не съм чул някой като паркира в гьол с напомпани гуми и водата да се насмуче в гумите.
      Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
      Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
      Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
      Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение

        А за колегата с осмозата - не съм чул някой като паркира в гьол с напомпани гуми и водата да се насмуче в гумите.
        Така е, защото нямат нищо общо с автоклиматиците!
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #19
          Смених дехидратора, заредиха системата, сега като е включен климатроника на студено духа 65 градуса топло. А като е изключен на студено духа 30 градуса. Смених игла, дехидратор, компресора включва.
          GTV

          Comment


          • #20
            При тебе явно има някакъв друг проблем. При работещ компресор и правилен заряд температурата на фреона в изпарителя (питата, която охлажда влизащия в купето въздух) трябва да е някъде между 0 и +5 градуса при работа на двигателя на празен ход и около -8 до -5 при 2500 - 3000 оборота.

            За да ти издухва с +65, търси проблема в моторчетата и клапите в таблото.
            Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
            Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
            Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
            Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

            Comment


            • #21
              На мен ми казаха да сменя термо рег. вентил (трв), има ли вариант да е от него?
              GTV

              Comment


              • #22
                Аз така и не разбрах изстудява ли тръбата на ниското налягане или не... Сигурно не.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Принципно е възможно, но ТРВ дефектира много рядко!Тези които ти правят климатика, не знаят ли какво виждат!?!Очевидно има проблем, само не знам как свързват дехидратор и ТРВ с този проблем!?
                  В крайна сметка, не ти ли обясниха какъв е проблема?Проблем с налягането ли има?

                  п.п.Май трябва да смениш сервиза, преди да смениш цялата инсталация!
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #24
                    Колеги, тази сутрин стана някакво чудо, без да е правено нищо от вчера насам климатроника проработи. Духа си 8 градуса и направо се вкочаних.
                    GTV

                    Comment


                    • #25
                      Таз твоята клима с характер - работи когато й хареса.
                      Две черни перли...

                      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                      Comment


                      • #26
                        Да опиша с 2 думи моите (подобни) проблеми с климатика. Не духаше студено и по едно време почна да издава кофти звуци. Отидих в Рея-та и ми казаха дехидратора - аут. Поръчах нов. Моята система е от новите с 2те зони, дехидратор се продава отделно и без цялото тяло и на него пише, че става и за Х5. Без дехидратор (с избушен) или с такъв от друга кола не работи добре!
                        Смехих и компресора, щото вследствие на високо налягане заминал и той. С новия компресор и дехидратор пак не тръгна. Накрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди, затова и не духа достатъчно студено. Сипахме колкото трябва и вече не помня 1 или 2 сезона си работи перфектно.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                          Накрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди, затова и не духа достатъчно студено. Сипахме колкото трябва и вече не помня 1 или 2 сезона си работи перфектно.
                          Дааа, същата работа като при мен миналата година. Затова много внимателно с избора на сервиз за климатици...
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            Смехих и компресора...
                            С нов ли го смени? Информативно колко плати?


                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            ...Накрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди...
                            Това и аз го играх едно лято. Точно в Рея във вградения каталог на една от машините им пише за 156FL - 520мл.
                            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                            Comment


                            • #29
                              RPWWD кажи моля те от къде и за колко намери дехидратора, че се налага да сменям, а никъде не откривам в София...на нормални цени де...
                              Alfa 156
                              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                                RPWWD кажи моля те от къде и за колко намери дехидратора, че се налага да сменям, а никъде не откривам в София...на нормални цени де...
                                Каква е нормалната цена, според теб?
                                sigpic
                                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                                Comment

                                Working...
                                X